Poradnie specjalistyczne

Poradnia kardiologiczna

Poradnia kardiologiczna zajmuje się diagnostyką i leczeniem chorób serca w tym wrodzonych i nabytych wad serca, zaburzeń przewodzenia i rytmu serca, chorobami mięśnia sercowego.

Poradnia ortopedyczna

Ortopedia zajmuje się całością zagadnień związanych z rozpoznawaniem oraz leczeniem nieprawidłowości w działaniu i budowie narządu ruchu, będących wynikiem wad wrodzonych lub nabytych, urazów czy chorób. Choroby narządu ruchu są najczęstszymi przyczynami przewlekłego bólu i ograniczenia sprawności fizycznej.

Poradnia ginekologiczna

W poradni udzielane są porady specjalistyczne w zakresie chorób kobiecych, wraz z konieczną diagnostyką tj. badaniami cytologicznymi i mikrobiologicznymi, badaniami gruczołów piersiowych, ultrasonografii narządu rodnego z użyciem głowicy dopochwowej i przezbrzusznej.

Poradnia reumatologiczna

Prewencja i wczesne wykrywanie chorób reumatycznych i osteoporozy, konsultacje i leczenie pacjentów z chorobami reumatycznymi.

Poradnia chirurgiczna

Poradnia realizuje usługi medyczne z zakresu chirurgii ogólnej, w tym prowadzi diagnostykę i leczenie bólów brzucha, chorób przełyku, żołądka i dwunastnicy, schorzeń pęcherzyka żółciowego, przewodu żółciowego, chorób jelita grubego, trzustki i innych chorób układu pokarmowego.

Poradnia rehabilitacyjna

Konsultacje lekarza specjalisty w dziedzinie rehabilitacji medycznej który pomaga powrócić do pełnej sprawności osobom, które doznały urazu narządu ruchu. Specjalista rehabilitacji zajmuje się leczeniem wrodzonych i nabytych schorzeń narządu ruchu oraz leczeniem wad postawy u dzieci.

Nasze placówki

• Żelechów

ul. Długa 136F, 08-430
    tel. +48 (25) 75 41 089

• Stoczek Łukowski

Pl. Tadeusza Kościuszki 14, 21-450
    tel. +48 (25) 63 11 878

• Wola Żelechowska
    Wola Żelechowska 105A, 08-430
    tel. +48 (25) 63 11 878

Dla pacjenta

Wykaz dokumentów i badań niezbędnych do przyjęcia pacjenta w ramach ubezpieczenia w NFZ:

• skierowanie od lekarza posiadającego umowę z NFZ
  • dokument z numerem PESEL

W przypadku konsultacji u chirurga twarzowo-szczękowego prosimy zabrać prześwietlenie zębów (pantomogram).